 |
Cieľová skupina: |

|
 |
Študenti vysokých škôl,
|
 |
Doktorandi, |
 |
Postdoktorandi, |
 |
Vysokoškolskí učitelia |
|
 |
Študenti vysokých škôl (študenti študijných programov FPV UKF v Nitre) |
 |
potreba novej virtuálnej formy vzdelávania a inovácií magisterských študijných programov vedúca k_zlepšeniu prístupu k inováciám, ku zvyšovaniu kvalifikácie, k skvalitneniu vzdelania, k zvýšeniu záujmu o učiteľské vzdelanie, k zvýšeniu jazykových kompetencií a_k_lepšiemu uplatneniu na trhu práce prostredníctvom aktivít:
|
 |
1.4 Duch prírodných vied
2.2 Inovácia magisterského študijného programu UAP Geografia v kombinácii
2.3 Inovácia magisterského študijného programu Environmentalistika v slovenskom a_anglickom jazyku |
 |
Doktorandi (študenti PhD. študijných programov FPV UKF v Nitre) |
 |
potreba zvýšenia kľúčových kompetencií – predovšetkým digitálnej gramotnosti, virtuálnej formy vzdelávania a odborných inovácií doktorandského študijného programu vedúca k_zlepšeniu prístupu k inováciám, ku zvyšovaniu kvalifikácie, k zlepšeniu kľúčových kompetencií všeobecne a k skvalitneniu ľudského potenciálu prostredníctvom aktivít:
|
 |
1.2 Metodika tvorby e-learningových kurzov v prírodovednom vzdelávaní
1.3 E-learning v akademickom prostredí
1.4 Duch prírodných vied
2.1 Inovácia doktorandského študijného programu Aplikovaná biológia v slovenskom a_anglickom jazyku
2.4 Nitrianska mladá veda |
 |
Vysokoškolskí učitelia (zamestnanci FPV UKF v Nitre) |
 |
potreba zvýšenia kľúčových kompetencií – predovšetkým digitálnej gramotnosti a_virtuálnej formy vzdelávania ako dôsledok potreby poskytovania inovačných (odborných i_kompetenčných) impulzov študentom vedúca k zlepšeniu prístupu k inováciám, ku zvyšovaniu kvalifikácie, ku skvalitneniu ľudského potenciálu a k zvýšeniu konkurencieschopnosti FPV UKF v Nitre prostredníctvom aktivít:
|
 |
1.1 IKT virtuálne
1.2 Metodika tvorby e-learningových kurzov v prírodovednom vzdelávaní
1.3 E-learning v akademickom prostredí
1.4 Duch prírodných vied |
 |
Postdoktorandi (pedagogickí a vedecko-výskumní pracovníci FPV UKF v Nitre) |
 |
potreba zvýšenia kľúčových kompetencií – predovšetkým digitálnej gramotnosti a_virtuálnej formy vzdelávania vedúca k zlepšeniu prístupu k inováciám, ku zvyšovaniu kvalifikácie a ku ľudského potenciálu a k zvýšeniu konkurencieschopnosti FPV UKF v Nitre prostredníctvom aktivít:
|
 |
1.2 Metodika tvorby e-learningových kurzov v prírodovednom vzdelávaní
1.3 E-learning v akademickom prostredí
1.4 Duch prírodných vied
2.4 Nitrianska mladá veda |
 |